Kaupungintalo suljettuna 1.-31.7.2026

Kaupungintalo on suljettuna 1.-31.7.2026. 

Välttämättömät palvelut turvataan myös 
sulun aikana ja asiointi pyydetään hoitamaan 
sähköisesti tai sopimaan vastaanottoaika puhelimitse. 
Henkilöstön vuosilomat pyritään sijoittamaan pääsääntöisesti 
sulkuajoille sijaistukset huomioiden.

Hyvää kesää!