Kaupungintalo on suljettuna 1.-31.7.2026.
Välttämättömät palvelut turvataan myös
sulun aikana ja asiointi pyydetään hoitamaan
sähköisesti tai sopimaan vastaanottoaika puhelimitse.
Henkilöstön vuosilomat pyritään sijoittamaan pääsääntöisesti
sulkuajoille sijaistukset huomioiden.